De Brave Vikingers Forum!
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


De Brave Vikinger er en Alliance i online-spillet Ogame, i Univers 3. Dette forum er til både Main Allyen DBV og Wing allyen DBV.w
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Historieskrivning!!

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
rashia




Antal indlæg : 32
Tilmeldt : 16/05/09
Alder : 29
Geografisk sted : Bredsten

Historieskrivning!! Empty
IndlægEmne: Historieskrivning!!   Historieskrivning!! EmptyLør Maj 16, 2009 8:58 am

Hey guys! Synes vi skal have gang i nogen af de ting der bare skal være i et forum! Så nu sætter jeg gang i en historie. Reglerne er som følge:

1. Du skal skrive videre på den historie som den forrige har skrevet. Husk og kopier hele hans tekst ned.

2. Du må maks tilføje 2 linjer!

3. Der skal minimum være 2 poster mellem dine egne!

Det var vidst de simple regler! Hit it!

PS. Eventyr er altid sjove ;p

Jeg starter!




"Der var engang en gammel neger, der havde så ondt i sit lår en dag. Det var fordi der engang for længe siden var kommet en ordentlig stor kat og havde bidt ham i låret. Efter det var katten løbet meget hurtigt ud af hans dør. Katten løb og løb end til..."


-Rashia


Sidst rettet af rashia Lør Maj 16, 2009 10:57 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
mundter
Admin
mundter


Antal indlæg : 137
Tilmeldt : 15/05/09
Alder : 32
Geografisk sted : Værløse

Historieskrivning!! Empty
IndlægEmne: Sv: Historieskrivning!!   Historieskrivning!! EmptyLør Maj 16, 2009 10:11 am

"... den kom til en slagterbutik hvor den tænkte: "damn jeg skal ha et stykke med surt"! Katten løb ind i slagterbutikken og råbte! Miav miav miav.. miav miav miav. Men ingen forstod den. Så katten måtte gå sulten ud af slagter butikken. Men så med et tænkte den..."
Tilbage til toppen Go down
https://debravevikinger.danskforum.net
spraypainters

spraypainters


Antal indlæg : 11
Tilmeldt : 15/05/09
Alder : 29
Geografisk sted : Værløse

Historieskrivning!! Empty
IndlægEmne: Sv: Historieskrivning!!   Historieskrivning!! EmptyLør Maj 16, 2009 2:07 pm

mundter skrev:
"... den kom til en slagterbutik hvor den tænkte: "damn jeg skal ha et stykke med surt"! Katten løb ind i slagterbutikken og råbte! Miav miav miav.. miav miav miav. Men ingen forstod den. Så katten måtte gå sulten ud af slagter butikken. Men så med et tænkte den..."
"vis jeg ikke kan få nået her så kan jeg da bare gå om i baggården og se om jeg kan få et stykke med surt"
Tilbage til toppen Go down
http://mundt.dk
rashia




Antal indlæg : 32
Tilmeldt : 16/05/09
Alder : 29
Geografisk sted : Bredsten

Historieskrivning!! Empty
IndlægEmne: Sv: Historieskrivning!!   Historieskrivning!! EmptyLør Maj 16, 2009 10:56 pm

"Der var engang en gammel neger, der havde så ondt i sit lår en dag. Det var fordi der engang for længe siden var kommet en ordentlig stor kat og havde bidt ham i låret. Efter det var katten løbet meget hurtigt ud af hans dør. Katten løb og løb end til...

... den kom til en slagterbutik hvor den tænkte: "damn jeg skal ha et stykke med surt"! Katten løb ind i slagterbutikken og råbte! Miav miav miav.. miav miav miav. Men ingen forstod den. Så katten måtte gå sulten ud af slagter butikken. Men så med et tænkte den...

...vis jeg ikke kan få nået her så kan jeg da bare gå om i baggården og se om jeg kan få et stykke med surt...


...Så katten gik om i baggården. Tilfældigvis stod der en stor fed orne og øffede. Katten gik hen til ornen og bed den hårdt i..."
Tilbage til toppen Go down
mundter
Admin
mundter


Antal indlæg : 137
Tilmeldt : 15/05/09
Alder : 32
Geografisk sted : Værløse

Historieskrivning!! Empty
IndlægEmne: Sv: Historieskrivning!!   Historieskrivning!! EmptyLør Maj 16, 2009 11:06 pm

"... røven! ornen skreg og lød som en orne der lige var blevet bidt i røven af en kat! Katten blev kastet rundt i luften fordi den hang fast bagtil på ornen! Til sidst blev den kastet af, og den fløj igennem luften og den landede i hovedet på en gammel Pirat, med 2 tænder, et stort sort fuldskæg, og en ånde som død fisk. Piraten vendte sig og råbte:"
Tilbage til toppen Go down
https://debravevikinger.danskforum.net
Nightwish

Nightwish


Antal indlæg : 29
Tilmeldt : 17/05/09
Alder : 31
Geografisk sted : Grønland, Nuuk

Historieskrivning!! Empty
IndlægEmne: Sv: Historieskrivning!!   Historieskrivning!! EmptyMan Maj 18, 2009 4:46 am

"... røven! ornen skreg og lød som en orne der lige var blevet bidt i røven af en kat! Katten blev kastet rundt i luften fordi den hang fast bagtil på ornen! Til sidst blev den kastet af, og den fløj igennem luften og den landede i hovedet på en gammel Pirat, med 2 tænder, et stort sort fuldskæg, og en ånde som død fisk. Piraten vendte sig og råbte:"

"Hvasså der, miskat!?" Katten vidste ikke hvad den skulle gøre, men følte sig dybt tiltrukket af den rådne lugt af fisk der kom ud af hans mund. Den krøb tættere på ham, og endte med at...
Tilbage til toppen Go down
mundter
Admin
mundter


Antal indlæg : 137
Tilmeldt : 15/05/09
Alder : 32
Geografisk sted : Værløse

Historieskrivning!! Empty
IndlægEmne: Sv: Historieskrivning!!   Historieskrivning!! EmptyTors Maj 21, 2009 1:45 pm

".. Flå Den gamle pirats to ENESTE tænder ud! Piraten Skreg: "Splitte mine Bramsejl, landkrabbe!! Du har hugget kaptajnens to eneste bisser!!!!" Han blev rasende og greb sin Papegøje på skulderen og så..."
Tilbage til toppen Go down
https://debravevikinger.danskforum.net
rashia




Antal indlæg : 32
Tilmeldt : 16/05/09
Alder : 29
Geografisk sted : Bredsten

Historieskrivning!! Empty
IndlægEmne: Sv: Historieskrivning!!   Historieskrivning!! EmptyTors Maj 21, 2009 7:06 pm

"Der var engang en gammel neger, der havde så ondt i sit lår en dag. Det var fordi der engang for længe siden var kommet en ordentlig stor kat og havde bidt ham i låret. Efter det var katten løbet meget hurtigt ud af hans dør. Katten løb og løb end til...

... den kom til en slagterbutik hvor den tænkte: "damn jeg skal ha et stykke med surt"! Katten løb ind i slagterbutikken og råbte! Miav miav miav.. miav miav miav. Men ingen forstod den. Så katten måtte gå sulten ud af slagter butikken. Men så med et tænkte den...

...vis jeg ikke kan få nået her så kan jeg da bare gå om i baggården og se om jeg kan få et stykke med surt...


...Så katten gik om i baggården. Tilfældigvis stod der en stor fed orne og øffede. Katten gik hen til ornen og bed den hårdt i..."

"... røven! ornen skreg og lød som en orne der lige var blevet bidt i røven af en kat! Katten blev kastet rundt i luften fordi den hang fast bagtil på ornen! Til sidst blev den kastet af, og den fløj igennem luften og den landede i hovedet på en gammel Pirat, med 2 tænder, et stort sort fuldskæg, og en ånde som død fisk. Piraten vendte sig og råbte:"

"Hvasså der, miskat!?" Katten vidste ikke hvad den skulle gøre, men følte sig dybt tiltrukket af den rådne lugt af fisk der kom ud af hans mund. Den krøb tættere på ham, og endte med at.

".. Flå Den gamle pirats to ENESTE tænder ud! Piraten Skreg: "Splitte mine Bramsejl, landkrabbe!! Du har hugget kaptajnens to eneste bisser!!!!" Han blev rasende og greb sin Papegøje på skulderen og så..."




"kastede han den lige ind i munden på katten. Katten kunne ikke trække vejret mere og til sidst blev den slap. Piraten greb katten og begyndte at...."
Tilbage til toppen Go down
spraypainters

spraypainters


Antal indlæg : 11
Tilmeldt : 15/05/09
Alder : 29
Geografisk sted : Værløse

Historieskrivning!! Empty
IndlægEmne: Sv: Historieskrivning!!   Historieskrivning!! EmptySøn Maj 24, 2009 8:43 pm

"skrubbe dækket på hans skib med katten og polere kanonkuglerne med dens pels og til sidst..."
Tilbage til toppen Go down
http://mundt.dk
Nightwish

Nightwish


Antal indlæg : 29
Tilmeldt : 17/05/09
Alder : 31
Geografisk sted : Grønland, Nuuk

Historieskrivning!! Empty
IndlægEmne: Sv: Historieskrivning!!   Historieskrivning!! EmptyMan Maj 25, 2009 4:59 pm

"blev katten så meget slidt ned, at kaptajnen var nødt til at smide den ud. Da han havde smidt den ud på havet, begyndte den at synke, men så var der en haj i nærheden, og den..."
Tilbage til toppen Go down
spraypainters

spraypainters


Antal indlæg : 11
Tilmeldt : 15/05/09
Alder : 29
Geografisk sted : Værløse

Historieskrivning!! Empty
IndlægEmne: Sv: Historieskrivning!!   Historieskrivning!! EmptySøn Maj 31, 2009 10:31 pm

"åd katten men senere spyttede den i land ved Londons havn hvor katten blev sendt på dyrehospitalet for at bliver god igen men..."
Tilbage til toppen Go down
http://mundt.dk
mundter
Admin
mundter


Antal indlæg : 137
Tilmeldt : 15/05/09
Alder : 32
Geografisk sted : Værløse

Historieskrivning!! Empty
IndlægEmne: Sv: Historieskrivning!!   Historieskrivning!! EmptyMan Jun 01, 2009 9:56 am

...Inde på dyrehospitalet var der en ualmindelig olm chimpanse med en flødsekumskage formet som Abraham Lincolns hovede! Chimpansen stormede ind på værelset hvor katten lå i sengen og hørte dårlig bluesmusik. Chimpansen skreg og...
Tilbage til toppen Go down
https://debravevikinger.danskforum.net
Nightwish

Nightwish


Antal indlæg : 29
Tilmeldt : 17/05/09
Alder : 31
Geografisk sted : Grønland, Nuuk

Historieskrivning!! Empty
IndlægEmne: Sv: Historieskrivning!!   Historieskrivning!! EmptyFre Jun 05, 2009 3:40 pm

... men indså at katten var en af de tidligere fanger fra zoo'en. Den gik hen til katten, og begyndte at nusse den bag et af kattens ører. Katten spindede, og...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Historieskrivning!! Empty
IndlægEmne: Sv: Historieskrivning!!   Historieskrivning!! Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Historieskrivning!!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
De Brave Vikingers Forum! :: Legepladsen-
Gå til: