De Brave Vikingers Forum!
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


De Brave Vikinger er en Alliance i online-spillet Ogame, i Univers 3. Dette forum er til både Main Allyen DBV og Wing allyen DBV.w
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hvad synes i om Forummet?

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
mundter
Admin
mundter


Antal indlæg : 137
Tilmeldt : 15/05/09
Alder : 32
Geografisk sted : Værløse

Hvad synes i om Forummet? Empty
IndlægEmne: Hvad synes i om Forummet?   Hvad synes i om Forummet? EmptyFre Maj 15, 2009 3:44 pm

Det her er det første forum jeg har lavet, jeg håber det er okay. Jeg tager gerne imod konstruktiv kritik af hvad der kan gøres bedre. What a Face
Tilbage til toppen Go down
https://debravevikinger.danskforum.net
Fly




Antal indlæg : 81
Tilmeldt : 16/05/09
Alder : 31
Geografisk sted : Holte, nord for kbh

Hvad synes i om Forummet? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i om Forummet?   Hvad synes i om Forummet? EmptyLør Maj 16, 2009 7:31 am

Hej Mundter
Det er nice forum du har fået lavet Smile
Men jeg tænkte om der måske skulle være et topic som hed "Hints & tutorials" eftersom de vil gøre det nemmer for alle ikke at behøve lede efter det ude på det store forum. Så kan jeg godt lægge nogle stykker ind i starten Smile
Tilbage til toppen Go down
rashia




Antal indlæg : 32
Tilmeldt : 16/05/09
Alder : 29
Geografisk sted : Bredsten

Hvad synes i om Forummet? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i om Forummet?   Hvad synes i om Forummet? EmptyLør Maj 16, 2009 9:14 am

Synes sq det er et helt i orden forum;D Har selv lavet forums for min gamle ally engang ;p hehe... Men synes det er nice nok mundter ;D
Tilbage til toppen Go down
mundter
Admin
mundter


Antal indlæg : 137
Tilmeldt : 15/05/09
Alder : 32
Geografisk sted : Værløse

Hvad synes i om Forummet? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i om Forummet?   Hvad synes i om Forummet? EmptyLør Maj 16, 2009 10:01 am

Hey Tak for det drenge =D. og fly, dit hints og Tutorials er på vej =D afro

EDIT: Forresten, synes i at mht kamprapporter at vi skal gøre som på Ogameforum hvor hver kamprapport er sit eget emne eller bare én tråd med alle rapporterne (og kommentarerne selvf i)? Hvad mener i?
Tilbage til toppen Go down
https://debravevikinger.danskforum.net
Fly




Antal indlæg : 81
Tilmeldt : 16/05/09
Alder : 31
Geografisk sted : Holte, nord for kbh

Hvad synes i om Forummet? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i om Forummet?   Hvad synes i om Forummet? EmptyLør Maj 16, 2009 12:34 pm

Jeg tror det vil være en god ide, at de skal have derres eget emne, sådan at alle rapporterne ikke er i samme tråd, for så bliver kommentarene også blandet sammen til de forskellige rapporter.
Tilbage til toppen Go down
mundter
Admin
mundter


Antal indlæg : 137
Tilmeldt : 15/05/09
Alder : 32
Geografisk sted : Værløse

Hvad synes i om Forummet? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i om Forummet?   Hvad synes i om Forummet? EmptyLør Maj 16, 2009 12:40 pm

Hvad synes du om den her opsætning. En tråd til Spionage og ekspeditioner, og en til Kamprapporter
Tilbage til toppen Go down
https://debravevikinger.danskforum.net
Fly




Antal indlæg : 81
Tilmeldt : 16/05/09
Alder : 31
Geografisk sted : Holte, nord for kbh

Hvad synes i om Forummet? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i om Forummet?   Hvad synes i om Forummet? EmptyLør Maj 16, 2009 12:42 pm

Det kunne man nok godt... men jeg tænkte på om man kan lave en hovedmappe, som hedder rapporter, og så lave tre undermapper i den som hedder kamp ekspedition....
Tilbage til toppen Go down
mundter
Admin
mundter


Antal indlæg : 137
Tilmeldt : 15/05/09
Alder : 32
Geografisk sted : Værløse

Hvad synes i om Forummet? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i om Forummet?   Hvad synes i om Forummet? EmptyLør Maj 16, 2009 12:44 pm

Jeg kan godt se hvad du mener, men jeg tror ikke at jeg kan indrette det så man kan lave sine egne tråde der.. Jeg kan godt prøve, men jeg tror ikke man kan.

EDIT: Glem hvad jeg sagde, det kunne man sagtens =). Jeg er næsten 100 % sikker på at i helst vil have det til at se sådan ud =).
Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://debravevikinger.danskforum.net
Gæst
Gæst




Hvad synes i om Forummet? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i om Forummet?   Hvad synes i om Forummet? EmptyLør Maj 16, 2009 6:34 pm

Very Happy Super godt forum 4 Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven herfra
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad synes i om Forummet? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i om Forummet?   Hvad synes i om Forummet? EmptyLør Maj 16, 2009 8:51 pm

Det er bare helt iorden. Godt gået bounce
Tilbage til toppen Go down
mundter
Admin
mundter


Antal indlæg : 137
Tilmeldt : 15/05/09
Alder : 32
Geografisk sted : Værløse

Hvad synes i om Forummet? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i om Forummet?   Hvad synes i om Forummet? EmptyLør Maj 16, 2009 8:54 pm

noobie2 skrev:
Very Happy Super godt forum 4 Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven herfra

slartibartfast skrev:
Det er bare helt iorden. Godt gået bounce

Hey tak for det folkens. Forhåbentlig har vi snart hele dbv + wing herinde =)
Tilbage til toppen Go down
https://debravevikinger.danskforum.net
Gæst
Gæst




Hvad synes i om Forummet? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i om Forummet?   Hvad synes i om Forummet? EmptyLør Maj 16, 2009 9:00 pm

Forhåbentlig er alle snart med.
Men er der ikke en admin funktion så du skal bekræfte medlemskab?
Senere skal du måske aktivere det så der ikke kommer "spioner"
Tilbage til toppen Go down
mundter
Admin
mundter


Antal indlæg : 137
Tilmeldt : 15/05/09
Alder : 32
Geografisk sted : Værløse

Hvad synes i om Forummet? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i om Forummet?   Hvad synes i om Forummet? EmptyLør Maj 16, 2009 9:06 pm

jo det er klart. Jeg regner med at jeg skal lave en slags firewall. Jeg prøver lige at finde ud af det..

EDIT: Det tog saftsuseme sin tid! Men nu har jeg fikset det. Når en ny bruger registreres får jeg ne mail hvor jeg skal acceptere den nye bruger på forum. Jeg tror det fungerer nu =D
Tilbage til toppen Go down
https://debravevikinger.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Hvad synes i om Forummet? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad synes i om Forummet?   Hvad synes i om Forummet? Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad synes i om Forummet?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
De Brave Vikingers Forum! :: Ris, Ros og Forslag-
Gå til: