De Brave Vikinger er en Alliance i online-spillet Ogame, i Univers 3. Dette forum er til både Main Allyen DBV og Wing allyen DBV.w

IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

Flåde? Oo

Go down 
ForfatterBesked
mundter
Admin

Antal indlæg : 137
Geografisk sted : Værløse

IndlægEmne: Flåde? Oo   Søn maj 24, 2009 1:18 pm

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad folk mente var de bedste skibe at have i deres flåde. Lige pt. kører jeg på en masse SS, og ligeledes en del XX og BB..
Det fungerer, men hvis der var nogen der havde nogle gode idéer til hvordan man styrkede sin flåde ved at indføre en speciel combo af skibe så kunne jeg godt lide at vide
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil http://debravevikinger.danskforum.net
jako1980

Antal indlæg : 24
Geografisk sted : Bagsværd, København

IndlægEmne: Re: Flåde? Oo   Søn maj 24, 2009 3:10 pm

Jeg har læst nogle forskellige steder at det er godt at have en masse SS fordi de både kan mod forsvar og flåder.
Også er det samtidig også godt at have en del IC og BB'ere som er gode mod henholdsvis flåder og forsvar.
Samtidig bygger jeg også en del DS da de både er seje stærke og kan lidt af hvert.
Vis brugerens profil
mundter
Admin

Antal indlæg : 137
Geografisk sted : Værløse

IndlægEmne: Re: Flåde? Oo   Søn maj 24, 2009 3:44 pm

Jeg skal gerne indrømme at jeg ikke skal være sen til at bygge IC'ere og Dessies, men lige pt. er det stærkeste mit værft kan spytte ud SSere...
Dessies er godt nok langsomme men de har en rigtig led rapidfire overfor IC'ere som ligeledes har en endnu væmmeligere rapidfire overfor SS og XX... Dem skal jeg selvf ha =D
Vis brugerens profil http://debravevikinger.danskforum.net
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Flåde? Oo   

Flåde? Oo
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1